Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ivf baby

Σήμερα έκανα μία απροσδόκητη επίσκεψη που δεν είχα σκεφτεί ποτέ (μέχρι πριν λίγες μέρες) ότι θα έκανα στη ζωή μου. Σας έχει τύχει να κάνετε πράγματα που δεν είχατε φανταστεί ποτέ ότι θα κάνατε;
...το γύρο του κόσμου, να κερδίσετε το τζόκερ, να ερωτευτείτε με την πρώτη ματιά, ας πούμε;

Ε, καμία σχέση!

Εγώ σήμερα επισκέφτηκα ένα κέντρο υπογονιμότητας.
Εκπλαγήκατε;
Μήπως θα έπρεπε να μην το πω; Να το κρύψω από όλους; Να ντραπώ που μπορεί να μην είμαι πια γόνιμη στην ηλικία μου; Να πω ότι πήγα απλά από περιέργεια και να το ξεχάσω;

Τσου!
Πήγα και το καταευχαριστήθηκα και θέλω να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας γιατί ίσως έτσι βοηθήσω κάποιες γυναίκες στο συγκεκριμένο θέμα που -πολλές από εμάς- μας απασχολεί.


Ξεκινάω λοιπόν με τα "πρακτικά" και χρήσιμα:
Είχα κλείσει ραντεβού προ 2 εβδομάδων, σχετικά καλό διάστημα αναμονής αν σκεφτεί κανείς πόσο πολύ κόσμο έχουν αυτά τα κέντρα καθημερινά με τη μάστιγα της υπογονιμότητας που ταλαιπωρεί τόσα πολλά ζευγάρια.
Η αναμονή μέχρι να μπω στο ιατρείο ήταν 35 λεπτά, στα οποία ήρθε μία πολύ ευγενική και φιλικά κοπέλα και μου έδωσε ένα έντυπο το οποίο έπρεπε να συμπληρώσω με όλες τις λεπτομέρειες και στοιχεία που αφορούν την υγεία μου αλλά και τα τυπικά περί σεξουαλικής και γυναικολογικής κατάστασης
Όταν τελικά συνάντησα τη Γυναικολόγο (ναι, προηγείται συζήτηση με μία Γυναικολόγο και μία βοηθό ώστε να συζητήσουμε το ιστορικό μου και τις όποιες εξετάσεις είχα μαζί μου από τεστ ΠΑΠ μέχρι τη σαλπιγγογραφία και το σπερμογράφημα) μιλήσαμε περίπου 45 λεπτά σε απόλυτα φιλικό και "χαλαρό" κλίμα, λες και γνωριζόμασταν από παλιά. Μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη και οικειότητα μαζί, αισθάνθηκα άνετα και έκανα και το σχετικό χιούμορ για την ηλικία μου (είμαι 37 με άποψη 45άρας και attitude 25αρας... τρομάρα μου ) και την ανεξήγητη υπογονιμότητά μου η οποία -το πιο πιθανό- να οφείλεται μόνο σε άγχος και control-freak συμπεριφορά (κάποια πράγματα δεν αλλάζουν όσα χρόνια κι αν περάσουν!)
Στη συνέχεια και αφού είχα αισθανθεί "σα στο σπίτι μου", εμφανίστηκε και ο Γιατρός (ας αποφύγουμε τα ονόματα για λόγους τυχόν προβολής), νεότατος, αλήθεια, αλλά όχι άπειρος, ποτέ δε μου άρεσαν οι γηραιότεροι γυναικολόγοι, πάντα ήθελα ο γυναικολόγος να είναι -όσο το δυνατό- γοητευτικός άνδρας και να έχει και μία χαλαρή διάθεση χωρίς να το"παίζει" ο super επιστήμονας για να με πείσει... Ε, αυτό ακριβώς λοιπόν ήταν και ο Γιατρός. Άμεσος, ειλικρινής, φιλικός και σοβαρός. Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο.
Αφού μου μίλησε/ εξήγησε/ ξεκαθάρισε όλα όσα θα έπρεπε και θα ήθελα να μάθω για τις επιλογές μου, προχωρήσαμε και σε μία προσεκτική γυναικολογική εξέταση κατά την οποία μου εξηγούσε και ότι έπρεπε.
Τέλος, μίλησα ακόμα 20 λεπτά με μία κοπέλα που ήταν Υπεύθυνη για να μου μεταφέρει όλες τις λεπτομέρειες για τη σωστή έκβαση της θεραπείας (εξωσωματικής), τα φάρμακα, τον τρόπο χορήγησής τους, κλπ.
Βγήκα από το Κέντρο 2 ώρες μετά, με τρελά καλή διάθεση και πολύ-πολύ αισιόδοξη.
Με λίγα λόγια, αν τελικά προχωρήσω (κάτι το οποίο θα ξέρω μέχρι τον επόμενο κύκλο μου*) θα είναι σίγουρα με αυτούς τους αξιόλογους, σοβαρούς και, το σημαντικότερο, ειλικρινείς επαγγελματίες!

Όσο για το ψυχολογικό κομμάτι, κατανοώ ότι υπάρχουν πολλές (ίσως οι περισσότερες γυναίκες) που δε θέλουν να πουν ότι προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί (ή παιδιά) με εξωσωματική και άλλες που ήδη τα απέκτησαν να το κρύβουν. Τους λόγους δε μπορώ να τους ξέρω, γιατί δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, αλλά ψάχνοντας στο amazon.com βιβλία με τίτλο ivf, βρήκα 550 (!!!) αποτελέσματα τίτλων (στα αγγλικά φυσικά) μόνο για τα βιβλία που αφορούν την ψυχολογική υποστήριξη των -wannabe- γονέων. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η τυχόν αποτυχία προκαλεί πόνο, θλίψη, δημιουργεί ενοχές, προκαλεί το συναίσθημα της αδικίας και εν τέλει, καταρρακώνει μία γυναίκα και ο βαθμός στον οποίο αυτό μπορεί να συμβεί ποικίλλει ανάλογα με το χαρακτήρα της. Αυτό που θέλω εγώ να κρατήσω από όλο αυτό όμως είναι ότι είναι μεγάλη τύχη για όλες μας να έχουμε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε παιδί. Και εκεί θέλω να το αφήσω. Μόνο θετική σκέψη και ενέργεια, τίποτε άλλο.

 Καλή τύχη σε όλες τις wannabe μανούλες εκεί έξω.

(wannabe) mama35+



 * ...γιατί όπως είπε και ο Γιατρός "βλέπω αυγουλάκι πολύ καλό, σήμερα το βράδυ προτείνω να μην κοιμηθείτε καθόλου!!!"... καμμία σχέση με κάτι "άλλους" που σε "σπρώχνουν" ΒΟΥΡ για εξωσωματική με το καλημέρα σας απ' ότι ακούω και διαβάζω τον τελευταίο καιρό...

13 σχόλια:

  1. Καλή τύχη και ό,τι επιθυμείς, με όποιον τρόπο κι αν έρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ακομα και σημερα ειναι ταμπου.Τα τελευταια 4 χρονια βλεπω οτι πλεον οι περισσοτερες γυναικες εχουν προβληματα(η οι αντρες τους) και πραγματικα χαιρομαι που η επιστημη εχει προχωρησει και μπορουν ολες να γινουν μανουλες.Εγω ημουν τυχερη και εμεινα φυσιολογικα,αν ομως δεν μπορουσα θα εκανα τα παντα για να τα καταφερω.Ευχομαι ολα να σου πανε καλλα οσο δυνατον γρηγορα και ανωδυμνα.Καλο ΣΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
    @sstamoul: υπέροχο το site σου!
    @ ρεβεκκα: ανυπομονώ να μας φωτογραφίσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σου ευχομαι αυτος ο χρονος να σου φερει αυτο που επιθυμεις τοσο πολυ και να σε κανει πολυ ευτυχισμενη!Αυτο που μπορω εγω να σου πω ειναι να μην το βαζεις κατω και να προσπαθεις να πραγματοποιησεις το ονειρο σου, με οποιον τροπο εσυ θεωρεις σωστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέσα από την καρδιά μου σου ευχομαι μια τεράστια χοριακή στην πρώτη σου προσπάθεια!
    Κάτι ανάλογο έχω γράψει κι εγώ εδώ για την εξωσωματική!
    http://didimakia2009.blogspot.com/2010/10/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είχα μείνει πίσω στις εξελίξεις...!
    good luck, λοιπόν!
    τελικά ο άλλος γιατρός (μας) δεν έφερε luck...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Koριτσάκι 20+ θα έλεγα εγώ, θα δεις, όλα θα έρθουν απλά και όμορφα ακριβώς όταν δεν θα το πςεριμένεις (όπως ακριβώς έχεις περιγράψει ότι γνωρισες τον έρωτα της ζωης σου!!!!).
    Είναι σαν αυτές τις χειμωνιάτικες λιακάδες που δεν περιμένουμε και μας ξετρελλένουν πιο πολύ και από αυγουστιάτικες μερες... the best is yet to come οπως λένε και τα λονδρεζάκια --- οι φίλοι μας ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι μεγαλύτερο να πω από...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα αγαπημένες blog-ο-φίλες!
    Σας ευχαριστώ.

    Για όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "βλέπω αυγουλάκι πολύ καλό, σήμερα το βράδυ προτείνω να μην κοιμηθείτε καθόλου!!!"
    ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ!!
    όλα καλά! καλά κάνεις και τα μοιράζεσαι, βοηθά πολύ κόσμο.
    Να πω, δε βάζεις και ένα subscribe to mail γιατί εγώ αυτό το follow του google δεν το παρακολουθώ. Ή μπες twitter να μας λες πότε γράφεις.
    γαϊτανάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια! Έκανες μια καλή αρχή, δεν θα το μετανιώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα θελα να σου πω πόσο κουράγιο μου δίνεις και να σου ευχηθώ τα καλύτερα. Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου στείλεις το όνομα του κέντρου; Έχω απελπιστεί και χρειάζομαι βοήθεια. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή Juls δε θα ήθελα να διαφημίσω το κέντρο γιατί τελικά δεν έκανα απολύτως τίποτε εκεί παρά μόνο εκείνην την επίσκεψη. Έχει σημασία αυτό, μεγάλη. Ο γυναικολόγος πάντως λέγεται Μαντούδης αν αυτό σε βοηθά. Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν είναι γιατρός μου στην εγκυμοσύνη μου. Καλή σου τύχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

most pop

Mamades Mpampades button